fbpx

Ghidul curierului Bolt Food

 Standarde de performanță

 

Aplicația trebuie folosită în mod corespunzător, pentru a ne asigura că livrările sunt efectuate în mod eficient.

Selectează doar mijlocul de transport corect;
Folosește funcția “Am ajuns” doar când te afli la locația de ridicare (restaurant) și “Am predat” doar după ce pachetul ajunge la client.


Ce să ai la tine

Îți recomandăm să porți haine îngrijite și curate, în momentul în care ridici și livrezi comenzile către clienți. De multe ori, condițiile climatice se pot schimba rapid, astfel că e indicat să ai la tine:

un tricou în plus (mai ales pe perioada verii)
o geacă impermeabilă (pentru zilele ploioase)

De asemenea, având în vedere că este necesar ca telefonul tău să fie încărcat, îți recomandăm să ai un încărcător, dacă folosești mașina ca mijloc de transport, sau o baterie externă, dacă folosești bicicleta sau scuterul ca mijloc de transport.


Interacțiune staff

Primul pas este să te prezinți în calitate de curier Bolt Food și să soliciți pachetul destinat clientului;

Te rugăm să ai în vedere că este obligatoriu să ai geanta termoizolantă în momentul în care ridici pachetul destinat clientului;
Dacă întâmpini dificultăți la locația de preluare, te sfătuim să rămâi profesionist și politicos, ne poți trimite din aplicație un mesaj cu situația întâmpinată pentru a ne asigura că situația nu se repetă.


Interacțiune client

În momentul predării pachetului, este important să te prezinți în calitate de curier Bolt Food, să saluți și să confirmi numele clientului. 

> Aspectul fizic trebuie să fie îngrijit, iar geanta menținută curată pe toată perioada livrării.

> Te rugăm să ai în vedere că este obligatoriu să ai geanta termoizolantă în momentul în care predai livrarea;

> Nu scoate pachetul din geanta termoizolantă până nu ajungi la ușa clientului;

> Nu suna clientul dacă datele de livrare sunt clare. De asemenea, nu salva informațiile acestuia după ce livrarea a fost efectuată;

> Dacă nu reușești să găsești clientul, apelează-l de 3 ori în decurs de 10 minute, iar dacă nu reușești să intri în contact cu acesta, te rugăm să contactezi echipa de suport telefonic, aceștia te vor ghida mai departe.


Acceptare livrare atribuită

Atenție, ai 1 minut să accepți o livrare atribuită până când aceasta să fie marcată ca neacceptată. Rata de acceptare este influențată de livrările atribuite la care nu ai răspuns sau pe care le-ai anulat.

Un alt criteriu care nerespectat duce la restricționarea accesului la aplicație este interacțiunea cu clienții și staff-ul restaurantelor. Pe baza ratingurilor oferite de clienți și al feedback-ului restaurantelor, contul tău poate fi blocat pentru o perioada determinată.

Contul tău poate să fie blocat pentru o perioada de timp, dacă se face o sesizare din partea restaurantului sau a clientului în vederea faptului că ai ridicat sau livrat mâncarea fără geantă termoizolantă. 

Contul poate fi utilizat doar de titularul acestuia. În cazul în care primim o sesizare că o altă persoană a livrat folosind contul, acesta va fi blocat pe o perioada nedeterminată.


Aștepți prea mult timp să primești comanda de la restaurant?

Pentru a te ajuta pe tine, curierul, să livrezi eficient, am creat următoarea grilă de compensare, în cazul în care timpul de așteptare este mai mare decât cel anticipat:

Aplicația Bolt Food estimează un timp optim în care să ajungi la restaurant. Timpul de așteptare este contorizat doar din momentul în care ora estimată de a ajunge la restaurant este depășită. Astfel, dacă ai ajuns mai devreme decât am estimat, acel interval nu este luat în calcul.
> Pentru mai mult de 15 minute de așteptare, vei primi 5 RON.
> Pentru mai mult de 20 minute de așteptare, vei primi 10 RON.
> Pentru mai mult de 30 minute de așteptare, vei primi 15 RON.

Exemplu:
Se estimează că ajungi la restaurant să ridici comanda la 11.30
Ai ajuns la ora 11:25
Intervalul de 5 minute între estimare și momentul în care ai ajuns nu este contorizat.
De asemenea, este important de retinut, că dacă ești în situația în care aștepți după o comandă mai mult de 30 de minute, te rugăm să contactezi suportul pentru a-ți fi alocată o altă comandă. De asemenea, vei fi compensat pentru timpul așteptat la restaurant.
Îți recomandăm să faci acest lucru deoarece ne dorim să ai cât mai multe comenzi, cu timpi de așteptare cât mai scurți.


Ce ai de făcut dacă dorești să te muți de la o flotă la alta?

Transferul se poate face numai după o lună de zile de la activarea contului pe flota actuală, balanța nu trebuie să fie negativă la momentul mutării, iar administratorul flotei unde lucrezi la momentul actual trebuie să trimită un e-mail către romania-food@bolt.eu prin care să confirme întreruperea situației contractuale.

Orice schimbare de flotă atrage și anumite consecințe, precum pierderea istoricului curselor efectuate și resetarea statisticilor pentru bonusul din săptămâna în curs.